Sonntag, 9. Mai 2021

Skriver trots ointresserad dating online familjeliv

Skriver trots ointresserad dating online familjeliv


skriver trots ointresserad dating online familjeliv

På några dejtingsajter online har jag funnit att många bara söker efter kompisar. Det handlar helt enkelt om att de vill ha vänner av samma eller motsatta könet att skriva till och ja, vara vän med. Jag har fått flera meddelanden som vill ha mig som vän och det kan väl vara trevligt, men nu är det en relation jag söker. Okända personer Mannen gav henne samma blyga leende som förra gången, fortfarande utan att yttra ett ord Det är givetvis inte så att denna Twitter-tråd ska tas som någon sorts sanning, men flera skriver hon är ointresserad  · Home; Forum; Fråga våra Experter och Rådgivare - de svarar så fort de kan, de arbetar idellt. Relationstest - Kärlekstest -Lovetestnow; Terapisnack är ett psykologiforum för dig som har frågor om psykoterapi, panikångest, självkänsla, relationsproblem, relationsbekymmer, otrohet, svartsjuka och



Det här med dating online - Vos familjeliv



För ett tag sen så började jag skriva med en kille på en dejtingsida, han skrev till mig, det var låånga meddelanden och vad jag än skrev så fick jag pluspoäng sa han. Han var extremt trevlig och en skön person liksom. Väldigt snygg också, alltså för bra för att vara sann. Vi bor ca 17 mil ifrån varandra men han tyckte inte det var något problem. Vi träffades ca halvvägs och åt ute och sen körde vi runt i hans bil i princip, fanns inte så mycket att göra där vi var då det var en liten by typ, skriver trots ointresserad dating online familjeliv.


Men när vi träffades så var han lika underbar som han var när vi skrev, och vi båda konstaterade att tiden flög iväg och att vi hade haft trevligt. Han ville träffas igen sa han, han sa frågade till och med om jag inte ville följa med honom hem när vi va.


Men sa nej. Till saken, innan vi träffades så skrev vi hela tiden, även när han jobbade, vi snapchatade och skrev på messenger vi har inte varandras mobilnr än och vi skickade en massa hjärtan och pussmunnar, skriver trots ointresserad dating online familjeliv. När vi träffades var allt jätte bra, och när vi kom hem på varsitt håll så skrev vi likadant sen innan, skriver trots ointresserad dating online familjeliv.


Men nu? Knappt ingenting. Ställde till och med en fråga i den snapen. Sen skrev jag till honom igår kväll, men det blev ca 3 meddelanden var med timmars mellan rum sen somnade han kanske? Han har fortfarande inte läst mitt sista meddelande efter 1 dag trots att han varit aktiv på facebook. Han kollar min snap min story och gillade en ny profilbild på fb men han skriver inte.??


Vi träffades i torsdags och nu är det snart tisdag morgon. Vi är båda lika gamla, 19 år 95 r Han har sagt att han vill ha något seriöst, och det vill jag med, skriver trots ointresserad dating online familjeliv. Varför liksom, efter vi träffats första gången precis?


Mina tankar snurrar i huvudet, mitt självförtroende gick upp som sjutton när vi träffades och nu efteråt så är det typ på botten. Min enda tanke är i princip att han dissar mig pga min vikt, innan vi träffades så snapade vi ju, då såg han ju att jag var lite kurvig men när han såg hela mig irl, har mage.


Så kanske han blev besviken.? Han själv är en pinne nämligen. Förstår att man inte kan säga vad han tycker och tänker om detta men vad tror ni? Hur ska jag göra? När vi träffades sa han att jag kunde hälsa på i helgen, alltså lördagen som kommer nu 18 juli kan ju fråga på typ torsdag hur det blir? Tacksam för svar! Tags: None talltitan Junior Member Join Date: Mar Posts: 30 2Hans tystnad säger nog det mesta.


Känns som om han ville få sig nått, men du ville ju inte hänga med han hem. Nu "struntar" han i att lägga mer energi, skriver trots ointresserad dating online familjeliv. Talltitan; Tror lite på en diss men tror dock inte att han bara var ute efter något, men man vet ju aldrig.


Knet99; Som du skriver så kan det bero på många olika saker men jag själv tror antingen på ytligheten men märkte dock inget på träffen. Sen kan det ju vara att han bara ville få något men känns ändå inte så troligt.


Tack för svaren! Tyvärr så är de orden lätta att säga och smart att säga om vill få den andra parten att känna det är ok att ha sex tidigt i dejtandet. Kan vara sant, kanske inte det är så svårt att veta vad en annan människa egentligen har för avsikter. Och som jag brukar skriva, ibland är det inte "lögn" utan vad den andra faktiskt själv tror är sant. Men sedan så när träffats så rinner liksom magin av helt, visade sig vara sex det handlade om.


Fast inte menade så, eller trodde själv att var så. Men har inte gått så lång tid, hoppas du får svar på dina frågor snart. Att han hör skriver trots ointresserad dating online familjeliv sig och ni får tillfälle att prata. Kanske kommer ni en dag skratta åt missförståndet, att han bara var "på annat håll" i tankarna för var mycket med annat. Eller missförstånd. Hursomhelst så hoppas jag du snart får svar på det, så du vet vad du ska förhålla dig till.


Knet99; Det är alltid lätt att säga saker via skriver trots ointresserad dating online familjeliv osv så det du skriver kan ju stämma.


Brukar dock kunna känna rätt fort hur en person är vid träff osv. Märkte liksom inget skumt med honom, skriver trots ointresserad dating online familjeliv. Imorgon är det 1 vecka sen vi träffades och sen dess har vi skriver trots ointresserad dating online familjeliv hörts av, jag har skrivit 2 gånger bara, men tyckte det räckte då jag inte vill vara för på.


Men ska skriva till honom imorgon och fråga hur det blir i helgen och om han ville ses så får jag väl ta det därifrån. Tack för svaret!


Login or Sign Up Log in with. Terapi och psykologifrågor på nordens största psykologiforum! Search in titles only. Nya inlägg Dagens inlägg Vem är online Markera som läst Användarlista. Ointresserad eller vad handlar det om? Posts Latest Activity. Skriver trots ointresserad dating online familjeliv of 1. All Time Today Last Week Last Month, skriver trots ointresserad dating online familjeliv. All Discussions only Photos only Videos only Links only Polls only.


Filtered by:. Jag har ett kill problem jag behöver hjälp med! Tags: None. Hans tystnad säger nog det mesta. Comment Cancel Post. Svårt att säga vad detta beror på. Några förslag - Han var egentligen bara intresserad av sex, och när du inte ville följa med honom hem så svalnade intresset - Han har flera på gång samtidigt och just nu så är han mer "på" med någon annan - Hans ex upptäckte att han dejtar och då plötsligt vill ha honom tillbaka, lagt in stora charmen vilket han har lite svårt att stå emot - Han misstolkade dina signaler och tror inte att du är så intresserad - Han ser livet som ett smörgåsbord för killar och tycker gott du kan vänta lite, för han ser sig värd det - Han är extremt ytlig och tyckte inte att du motsvarade riktigt det han tänkt sig fast då tror jag du hade märkt det redan på dejten, så tror inte riktigt att det är skälet - Han har av misstag råkat lägga dig i någon "blockerad"-lista, så ser inte dina meddelanden - Han har mycket att tänka på just nu, bekymmer själv eller i familjen Men jag vet inte, vad tror du?


Allt känns bara så konstigt, vet inte riktigt vad jag ska göra. Glömde en liten sak Han har sagt att han vill ha något seriöst Tyvärr så är de orden lätta att säga och smart att säga om vill få den andra parten att känna det är ok att ha sex tidigt i dejtandet. Hoppas på ett svar, ja eller nej.


Previous Next. Default Style - Terapisnack Help Contact Us Go to top. Powered by vBulletin® Version 5. All rights reserved. Yes No. OK Cancel.




5 Biggest Mistakes Men Make on Dating Apps \u0026 Dating Sites

, time: 3:42





Är hon blyg eller ointresserad, jag har väldigt svårt att tro att han


skriver trots ointresserad dating online familjeliv

 · Någon som vet hur blyga män beter sig när de är förälskade? Väldigt knepigt att tolka dessa signaler hos min date. Gå till startsidan Bli medlem Logga in Mannen gav henne samma blyga leende som förra gången, fortfarande utan att yttra ett ord Det är givetvis inte så att denna Twitter-tråd ska tas som någon sorts sanning, men flera skriver hon är ointresserad  · Home; Forum; Fråga våra Experter och Rådgivare - de svarar så fort de kan, de arbetar idellt. Relationstest - Kärlekstest -Lovetestnow; Terapisnack är ett psykologiforum för dig som har frågor om psykoterapi, panikångest, självkänsla, relationsproblem, relationsbekymmer, otrohet, svartsjuka och

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen